
ملت ایران تسلیت، تسلیت...
ادامه مطلب
سال 1396 پیشاپیش مبارک...
ادامه مطلب
زندگی عرصه یکتای هنرمندی ماست xa0 xa0 xa0 xa0 xa0هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 صحنه پیوسته بجاست xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 خرم آن نغمه که مردم بسپارند زیاد...
ادامه مطلب
"حسابداری" خواندم و فهمیدم که میشود روی عشق هم "بها" گذاشت! و یاد گرفتم: اگر به کسی بیش از حد بها بدهی به او "بدهکار" میشوی ... "عمر مفیدت" که تمام شد به چشمش "مستهلک" میشوی ... وقتی ساخته شدی، وقتی تکمیل شدی، وقتی عادت کردی به ماندن؛ در "انبار" عشقش میفروشدت، آن هم با "تخفیف ویژه" هه ... ویاد گرفتم بعضی وقت ها هر چقدر هم خوبی کنی، میذارنشبه حساب "هزینه های سربار..."...
ادامه مطلب