
"حسابداری" خواندم و فهمیدم که میشود روی عشق هم "بها" گذاشت! و یاد گرفتم: اگر به کسی بیش از حد بها بدهی به او "بدهکار" میشوی ... "عمر مفیدت" که تمام شد به چشمش "مستهلک" میشوی ... وقتی ساخته شدی، وقتی تکمیل شدی، وقتی عادت کردی به ماندن؛ در "انبار" عشقش میفروشدت، آن هم با "تخفیف ویژه" هه ... ویاد گرفتم بعضی وقت ها هر چقدر هم خوبی کنی، میذارنشبه حساب "هزینه های سربار..."...
ادامه مطلب